قوانین مرجوعی

در لئورا، رضایت شما حرف اول رو می‌زنه 💖




تمام تلاشمون اینه که کالاهایی با بهترین کیفیت و سالم به دستتون برسه. با این حال، اگه به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، لطفاً قبل از هر کاری، این نکات رو با دقت بخونید 👇




🕐 مهلت بازگشت کالا:


شما می‌تونید در صورت داشتن شرایط زیر، تا ۷ روز کاری بعد از دریافت کالا، برای برگردوندنش اقدام کنید:




✅ کالاهای مشکل‌دار یا خراب:




اگه کالایی که تحویل گرفتید، مشکل فنی یا ظاهری (مثل شکستگی، خط‌وخش و…) داشته باشه که تقصیر شما نباشه.




✅ کالای اشتباه:




اگه مشخصات یا مدل کالایی که فرستادیم با چیزی که در سایت لئورا دیدید فرق داشته باشه یا اشتباهی کالای دیگه‌ای ارسال شده باشه.




✅ پشیمانی از خرید:




اگه از خریدتون پشیمون شدید، فقط کالاهایی رو می‌تونید برگردونید که هنوز پلمپ و بسته‌بندی اصلی‌شون باز نشده باشه و ازش استفاده نشده باشه.




(🔸 توجه: در این حالت هزینه پست برگشتی با خریدار است.)




🚫 کالاهای غیرقابل مرجوعی:


⚠️ به دلیل رعایت بهداشت و حفظ سلامت کالا و مشتریان، موارد زیر قابل تعویض یا بازگشت نیستند:




کالاهایی که پلمپ‌شون باز شده باشه (به‌جز در صورت وجود مشکل فنی).


گجت‌هایی که فعال‌سازی (اکتیو) شده‌باشن مثل گوشی، ساعت هوشمند و تبلت.


اقلام مصرفی نظیر باتری، مایع تمیزکننده، محافظ صفحه نصب‌شده و…


کارت‌های هدیه، شارژ یا لایسنس نرم‌افزاری.


کالاهایی که در اثر استفاده نادرست یا تعمیر غیرمجاز آسیب دیده باشن.


📦 مراحل بازگرداندن کالا:


تماس با پشتیبانی:


در سریع‌ترین زمان ممکن با پشتیبانی لئورا از طریق تلفن +989379625921 یا ایمیل Nasrin.rasouli1994@gmail.com تماس بگیرید و مشکل رو توضیح بدید.




ثبت درخواست:


بعد از بررسی اولیه، درخواست مرجوعی ثبت می‌شه و راهنمای ارسال برای شما ارسال می‌گردد.




بسته‌بندی اصولی:


کالا رو با جعبه اصلی، لوازم جانبی، کارت گارانتی و فاکتور در یه بسته‌بندی محکم قرار بدید (روی جعبه اصلی چیزی ننویسید).




ارسال کالا:


طبق دستور پشتیبانی، کالا رو ارسال کنید و کد رهگیری پستی رو برای پیگیری نزد خودتون نگه دارید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما